Na ali účtu nevidím svou objednávku

od: Míša » ne 29. 10. 2017, 14:18

Dobrý den,

před více než týdnem jsem učinila na Aliexpress první objednávku. Platba v pořádku odešla, na bankovním výpise mám částku strženou. Na mém účtu v objednávkách však není nákup zaznamenán, všude mi to ukazuje 0 objednávek, 0, čekání na platbu..Na můj email mi také nepřišlo potvrzení o přijetí platby ani potvrzení o odeslání zboží. Vše se tváří, jako bych žádnou objednávku neudělala, kromě stržených peněz.

Setkali jste se s tím někdo? Jak mám postupovat?

Počet odpovědí: 2 | poslední aktualizace: pá 17. 11. 2017, 19:37

od: admin » ne 29. 10. 2017, 14:35
Dobrý den, s ničím takovým jsem se nikdy nesetkala. Nemáte vytvořených více účtů a nepřihlašujete se k nesprávnému? Nemáte zaškrtnutý nějaký filtr zobrazování objednávek? Opravdu zobrazujete všechny? Pokud si myslíte, že z Vaší strany je vše v pořádku, pak kontaktujte zákaznickou podporu. Pěkný zbytek neděle Míla Jaknakupovatna.cz
 
od: Eva » pá 17. 11. 2017, 19:37

Ahoj,

přesně totéž se mi stalo minulou sobotu, nakoupila jsem, zaplatila, peníze se mi strhly, viděla jsem všechny objdnávky, ale při dalším přihlášení jsem žádné objednávky neměla. Od neděle to nahlašuji na zákaznické podpoře, ale jediný úspěch jsem zaznamenala dnes, když tomu přiřadili nějaké ID číslo, pod kterým to budou řešit. Pokaždé mi slíbí, že tu budou řešit jejich IT, ale stále nic. Žádala jsem, aby podle plateb visa kartou dohledali objednávky a přidali mi je na účet, ale stále se tak nestalo. Bojím se, že když mi zboží nedojde, nebudu se moct nijak bránit. Dohledala jsem sama některé z nakupovaných věcí a vidím tam svoje objednávky, takže teoreticky by zboží mělo dorazit, ale jinak jsem tedy vyhodila docela dost peněz. Jejich zákaznická podpora funguje fakt skvěle - všechno slíbí, ale nic neudělají.