ahoj, otevřela jsem spor na eBayi, protože mi prodejce poslal jinou položku než měl, ale prodejce mi odmítl vrátit peníze. Chci vyeskalovat spor přes PayPal, přes který byla položka zaplacená, ale nevím jak? Když si v aplikace Paypal vyhledám příslušnou transakci, tak tam nikde není odkaz na eskalaci sporu. Díky za každou radu. Jana
Ahoj, jsi si jistá? Pod každou transakcí je nevýrazný trojúhelníček s vykřičníkem uvnitř vedle kterého se píše "Report an issue" - to je ten odkaz, který tě zavede k otevření sporu..
Míla
já už se vzteky proklikala až na zákaznickou podporu, takže jsem spor zadala jinak, ale opravdu v přehledu plateb žádný vykřičník není, jen přehled kdo komu zaplatil. Jana
Po rozkliknutí konkrétní platby - daného řádku v přehledu všech plateb úplně dole. Mám to úplně v pravo dole u každé transakce, takže se mi zdá vysoce nepravděpodobné, že by to měl nikdo nastavené jinak.. Nicméně je fajn, že sis dokázala poradit i jinak
Míla