Postup pri nákupe tovaru
od:
Adamová Oľga » st 04. 04. 2018, 11:10
Dobrý deň,
prosím o poskytnutie pomoci pri nákupe tovaru na Alliexpresse, keď som si objednala a zaplatila tovar 28.3.2018 a už 1.4.2018 mi poslali 4 emaily, že tovar je vypredaný, že môžem tovar vymeniť za druhý, alebo zrušiť objednávku. Rada by som ten tovar aj vymenila, ale nie u toho istého predajcu, a či môžem tú pôvodnú platbu použiť u druhého predajcu a prípadný rozdiel doplatiť. Môžem mu pslať správu emailom aj po slovenský? Ďakujem za radu. Adamová
Počet odpovědí: 1 | poslední aktualizace: st 04. 04. 2018, 11:32
od: admin » st 04. 04. 2018, 11:32
Dobrý den,
objednávku zrušte, AliExpress Vám vrátí peníze. Není možné platbu použít na jinou objednávku. Zboží objednejte jinde a zaplaťte znovu. Doporučuji ale před uzavřením nové objednávky nejprve poslat dotaz prodejci, zda je zboží skladem, aby se situace neopakovala - často má jeden prodejce založených více účtů a byť se tváří, že jde o někoho jiného, tak nejde.
Můžete komunikovat i ve slovenštině, ale raději bych si věty jednoduše přeložila v Google překladači a komunikovala v angličtině, ale je to na Vás.
Pěkný zbytek dne
Míla