Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /www/hosting/jaknakupovatna.cz/www/diskuze/databaze.php on line 488
Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky

od: Adamová Oľga » st 04. 04. 2018, 16:36

Ďakujem Vám za predchádzajúcu správu a prosím a radu akým spôsobom zrušiť túto objednávku.Ďakujem.Adamová

Počet odpovědí: 5 | poslední aktualizace: st 18. 04. 2018, 12:51

od: admin » st 04. 04. 2018, 19:40
 
od: Adamová Oľga » st 11. 04. 2018, 22:10

Pri tejto objednávke tovaru je uvedené Awaiting delivery , že príde o 51 dní 18 hodín 12 minut. Pritom mi poslal 4 emaily, že je tovar vypredaný. Mohla som si vybrať iný štýl,alebo mi vráti peniaze. Poslala som mu tiež email, že iný štýl tovaru nechcem a chcem vrátiť peniaze. U tejto objednávky nemôžem nájsť tlačítko cancel order a pri tlačítku Open Dispute je pripomienka, že môžete otvoriť spor 1O dní potom čo predávajúci dodá vašu položku a ak máte nejaké návody kontaktujte predajcu. Neviem si s tým rady, jedná sa o 6O Eur a preto Vás prosím o radu ako by som mala postupovať. Ďakujem. Zdraví Vás Adamová.

 
od: admin » čt 12. 04. 2018, 08:00
Dobrý den, v tomto případě prodejce zásilku odeslal a objednávku tak zrušit nemůžete. Zásilka je na cestě k Vám. Je možné, že prodejce zboží naskladnil. Uschovejte si mejlovou komunikaci mezi Vámi a prodejcem a pokud by přišlo zboží, které by neodpovídalo popisu nebo nepřišlo v dané lhůtě, můžete otevřít spor a komunikaci přiložit jako důkaz. Pěkný zbytek dne Míla
 
od: Adamová Oľga » st 18. 04. 2018, 12:38

Dobrý deň,

obraciam sa na Vás s ďaľšou prosbou o pomoc. Pri mojej objednávke v Alliexpress v Logistics Informations

je uvedené číslo zásielky RU167076162NL, ale vedľa vpravo je uvedené, že zásielka je na sklade predajcu. Aj

všetky emaily zodpovedajú tomu, že objednaný tovar nebol na sklade, že si môžem vybrať iný štýl, alebo mi vráti peniaze. Tú ochrannú dobu mám ešte 44 dní. Ďakujem za pomoc. Adamová

 
od: admin » st 18. 04. 2018, 12:51

Dobrý den,

spor na Aliexpress lze otevřít 5 dní po odeslání zásilky prodejcem. Otevřete tedy spor s tím, že chcete vrátit peníze. Můžete jako důkaz vložit pro jistotu emailovou komunikaci mezi Vámi a prodejcem. Jak otevřít spor, se dočtete na webu.

Pěkný zbytek dne

Míla