Dobrý den, chtěl jsem se zeptat v únoru jsem objednal věc a nedávno mi vyskočilo (2018.03.16 15:53 (GMT-7): Shipment cancelled) tak jsem otevřel spor a nic se neděje. Prodejce už na aliexpressu neexistuje. Mohl by jste mi poradit co stím? Děkuji
Dobrý den,
v pokynech Vám píší, ze se máte podívat do emailu nebo judgement details - tedy tam máte od nich jakou informaci?
Jo to jsem koukal do emailu hledal jsem a nic, ten judgement details to nevím kde je.
Mají to trošku nešťastně řešené, ale vypadá to, že tedy ještě k rozhodnutí nedošlo - objevil by se odkaz. Aliexpress má na dořešení sporu dle jejich infinformací 15-60dní od chvíle, kdy dojde k eskalaci sporu. Maji tedy ještě čas. Můžete zkusit kontaktovat zákaznickou podporu, zda to nemohou trochu popohnat..