Dispute in Progress

od: Michal » po 09. 04. 2018, 11:57

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat v únoru jsem objednal věc a nedávno mi vyskočilo (2018.03.16 15:53 (GMT-7): Shipment cancelled) tak jsem otevřel spor a nic se neděje. Prodejce už na aliexpressu neexistuje. Mohl by jste mi poradit co stím? Děkuji


 
Počet odpovědí: 4 | poslední aktualizace: po 09. 04. 2018, 22:14

od: admin » po 09. 04. 2018, 12:33

Dobrý den,

v pokynech Vám píší, ze se máte podívat do emailu nebo judgement details - tedy tam máte od nich jakou informaci?

 
od: Michal » po 09. 04. 2018, 12:40

Jo to jsem koukal do emailu hledal jsem a nic, ten judgement details to nevím kde je.

 
od: admin » po 09. 04. 2018, 20:47

Mají to trošku nešťastně řešené, ale vypadá to, že tedy ještě k rozhodnutí nedošlo - objevil by se odkaz. Aliexpress má na dořešení sporu dle jejich infinformací 15-60dní od chvíle, kdy dojde k eskalaci sporu. Maji tedy ještě čas. Můžete zkusit kontaktovat zákaznickou podporu, zda to nemohou trochu popohnat..

 
od: Michal » po 09. 04. 2018, 22:14

Dobře, děkuji. Já počkám.